dimecres, 11 de febrer del 2015

Whatapp

Et proposem algunes preguntes que poden ajudar-te en la teva anàlisi: – A quin problema inicial dels usuaris potencials dóna solució? A poder-se comunicar des de distàncies molt grans i gratuïtament. – Quina és la seva idea/funcionalitat principal? La comunicació. Però si es fa servir en excés pot perjudicar. – Quina/es tasca/ques facilita? La comunicació de parlar amb gent a treves de internet amb molta facilitat. – A quins usuaris/usuàries va dirigit? Als usuaris que tu hagis agregats, en els teus contactes. – És fàcil de fer servir? En tots els dispositius mòbils o té limitacions? Si, tots els dispositius mòbils que siguin android o apple, o estiguin formats per poder descarregar aplicacions. – És fàcil d’obtenir? Si, qualsevol mòbil pot tenir whatsapp. – Es requereixen coneixements especials per al seu ús? No, és fàcil i el pot fer servir tothom. – Cerca i compara amb altres apps de les mateixes característiques. Aplicacions semblants son com, line, facebook Messenger, també és per la comunicació. – Què en penses de la seva interfície? Està molt ben pensat, no canviaria res de l’aplicació, totes les millores ja estan creades. Si es pugues que quan la gent veu un missatge i no li fa cas perquè està fent feina al cap de 5 minuts li torni ha arribar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada