dimecres, 11 de febrer del 2015
Whatapp
Et proposem algunes preguntes que poden ajudar-te en la teva anàlisi:
– A quin problema inicial dels usuaris potencials dóna solució? A poder-se
comunicar des de distàncies molt grans i gratuïtament.
– Quina és la seva idea/funcionalitat principal? La comunicació. Però si es fa
servir en excés pot perjudicar.
– Quina/es tasca/ques facilita? La comunicació de parlar amb gent a treves de
internet amb molta facilitat.
– A quins usuaris/usuàries va dirigit? Als usuaris que tu hagis agregats, en els
teus contactes.
– És fàcil de fer servir? En tots els dispositius mòbils o té limitacions? Si, tots
els dispositius mòbils que siguin android o apple, o estiguin formats per poder
descarregar aplicacions.
– És fàcil d’obtenir? Si, qualsevol mòbil pot tenir whatsapp.
– Es requereixen coneixements especials per al seu ús? No, és fàcil i el pot fer
servir tothom.
– Cerca i compara amb altres apps de les mateixes característiques.
Aplicacions semblants son com, line, facebook Messenger, també és per la
comunicació.
– Què en penses de la seva interfície? Està molt ben pensat, no canviaria res
de l’aplicació, totes les millores ja estan creades. Si es pugues que quan la gent
veu un missatge i no li fa cas perquè està fent feina al cap de 5 minuts li torni
ha arribar.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada