dimecres, 11 de febrer del 2015

Preguntes organització grupal

-Com es repartirà la feina al grup? Una part cadascun, repartint la feina -Què passa si algú no fa la seva part? Que queda per fer i sinó la fa s’haurà d’avisar a la professora que no treballa i tornar a repartir la feina entre els altres companys. -Com farem la feina de grup quan algú està malalt? Ens repartirem la feina entre els altres del grup, i després s’informarà a la persona que no ha vingut. -Com resoldrem els conflictes o desacords de grup? Parlant-ho i amb l’ajuda del professor si cal. -Què passa si algú es deixa l’ordinador, carregador... sempre o gairebé sempre? Que no pot treballar o pot agafar un ordinador dels de l’aula. Variety

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada