dimecres, 11 de febrer del 2015
Preguntes organització grupal
-Com es repartirà la feina al grup? Una part cadascun, repartint la feina
-Què passa si algú no fa la seva part? Que queda per fer i sinó la fa s’haurà
d’avisar a la professora que no treballa i tornar a repartir la feina entre els altres
companys.
-Com farem la feina de grup quan algú està malalt? Ens repartirem la feina
entre els altres del grup, i després s’informarà a la persona que no ha vingut.
-Com resoldrem els conflictes o desacords de grup? Parlant-ho i amb l’ajuda
del professor si cal.
-Què passa si algú es deixa l’ordinador, carregador... sempre o gairebé
sempre? Que no pot treballar o pot agafar un ordinador dels de l’aula.
Variety
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada