dimecres, 25 de febrer del 2015

“El problema és...saber quin és el problema”

Creació de la app.

Crearem una aplicació que serà per distreure els més menuts de la família.

Joc interactiu que tractarà d’una pilota en la qual anirà botant a la paret i anirà rebotant.

Obtindrà unes punxes o objectes en la quan la pilota no podrà tocar i si toca perdràs la partida. Per evitar que la pilota caigui, hauràs de tocar la pantalla i cada cop que la toquis, faràs votar a la pilota o objecta triat.
Quant pressiones la pilota amb el dit aconsegueixes que la pilota pugui votar i esquivar les punxes.

Quant toca la pilota un costat de la paret, les punxes canvien de lloc, així la pilota cada cop tindrà menys lloc per poder sobreviure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada